Bestellen & bezorgen
Gratis retourneren bij levering
Bij Goedkopekantoorinrichting.nl bezorgen wij al onze tweedehands kantoormeubelen zelf. Dit biedt u het voordeel dat u, mocht één of meer artikel(en) bij aflevering toch niet naar wens zijn - om welke reden dan ook- ,dan kunt u deze artikelen direct en kosteloos retourneren bij aflevering. Bent u bijvoorbeeld niet tevreden over de kleur of de staat van een product? Geen probleem: meld het bij onze chauffeur en hij neemt het artikel gratis weer mee terug. Uiteraard wordt het aankoopbedrag na retour netjes teruggestort op uw rekening mocht u online reeds betaald hebben en anders worden er simpelweg geen kosten in rekening gebracht.
Eigen bezorg- en montageservice
Uw bestelling wordt op afspraak bezorgd door onze eigen ervaren monteurs. Dankzij ons uitgebreide wagenpark – waaronder een Scania vrachtwagen en diverse bestelbussen met aanhanger – kunnen wij zowel kleine als grote bestellingen probleemloos leveren. De levering vindt plaats op de begane grond. Is uw locatie op een verdieping? Dan leveren wij indien er een lift aanwezig is. Geen lift? Dan bekijken onze monteurs ter plaatse de mogelijkheden. Wat uiteraard nog beter is - om verassingen te voorkomen - is op voorhand aangeven dat er een trap is en desnoods wat foto's mailen zodat we van te voren weten waar we aan toe zijn.
Wat verkopen wij?
Wij zijn specialist in het leveren van gebruikte kantoormeubelen. Al onze producten worden grondig gecontroleerd en desgewenst gemonteerd bij u afgeleverd. Wilt u de meubels vervangen en moeten wij de oude meubels meenemen, ook dat is mogelijk mits dit op voorhand aangegeven wordt. Dit heeft simpelweg te maken dat we er dan voor moeten zorgen dat er laadruimte over is om spullen mee retour te nemen. Zijn de meubels kapot en beschadigd? Dat maakt niks uit, wij zullen dan een kleine vergoeding vragen voor het gescheiden afvoeren van de meubels.
Het Goedkopekantoorinrichting.nl wagenpark
Bezorgopties en tarieven
Wij leveren snel en flexibel. Hieronder een overzicht van de bezorgmogelijkheden en bijbehorende kosten:
- 90% van onze bestellingen wordt binnen 1 week geleverd of staat klaar om opgehaald te worden
- Afhalen: Gratis, op afspraak
- Bezorging tot aan de voordeur: €35,- excl. BTW
- Bezorging op locatie (werkklaar op de plek): €75,- excl. BTW
Bijdrage in de logistieke kosten
Bezorging tot aan de voordeur – €35,- excl. BTW
Voor levering tot aan de eerste toegangsdeur van uw pand rekenen wij €35,- excl. BTW (€42,35 incl. BTW). Een van onze eigen monteurs bezorgt uw bestelling persoonlijk. Bent u niet tevreden of wilt u iets retourneren? Heeft u vragen over de werking van een stoel of hoe u de hoogte kan instellen van uw nieuwe bureau? Dan kan dit direct geregeld worden met onze chauffeur. Wij stemmen het bezorgmoment altijd telefonisch, voorafmet u af. Let op: grote objecten worden ongemonteerd geleverd, maar duidelijke montage-instructies worden meegeleverd.
Bezorging op locatie – €75,- excl. BTW
Wilt u uw kantoormeubelen gebruiksklaar op locatie laten afleveren? Dan rekenen wij €75,- excl. BTW (€90,75 incl. BTW). Onze monteurs plaatsen en monteren de meubels precies op de gewenste plek. Mocht er iets niet naar wens zijn, dan lossen wij dit direct ter plaatse op. Zo bent u verzekerd van een 100% tevreden resultaat. Bent u niet tevreden of wilt u iets retourneren? Heeft u vragen over de werking van een stoel of hoe u de hoogte kan instellen van uw nieuwe bureau? Dan kan dit direct geregeld worden met onze chauffeur.
Gratis afhalen – €0,-
U kunt uw bestelling ook gratis afhalen bij onze locatie in Joure. Dit gebeurt uitsluitend op afspraak binnen onze reguliere openingstijden.
Openingstijden afhalen
- Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 17:00 uur
Levering buiten Nederland of naar de Waddeneilanden
Voor bezorging buiten Nederland of naar de Waddeneilanden bieden wij maatwerkoplossingen. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Wilt u liever buiten kantooruren afhalen of laten bezorgen? Neem dan contact met ons op om een afspraak te maken. U kunt ons bellen op 088 – 229 20 20.