Binnen 1 week geleverd
Verzending vanaf €35 per bestelling
Bestel als gast
Account
  • Account
  • Account aanmaken
Winkelwagen

Over ons

 

Wij zijn Goedkopekantoorinrichting.nl

 

Goedkopekantoorinrichting.nl is een ervaren onderneming in de in- en verkoop van kantoormeubilair. Wij zijn nuchtere Friezen, met als motto: We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. Dit houden we niet alleen voor ons zelf, maar delen we ook met onze klanten. Wij proberen altijd open en eerlijk te handelen en laten de situatie niet mooier voordoen dan de werkelijkheid is. We proberen ons altijd in de klant te verdiepen en mee te denken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, dan lossen we het netjes op. Hierdoor hebben we bereikt dat klanten zeer tevreden zijn over ons. Klanttevredenheid is voor ons het belangrijkste. Heeft u vragen of is er iets niet naar wens? Neem dan contact met ons op. We staan altijd voor u klaar!

 
Wat verkopen wij?

 

Bij ons kunt u terecht voor uw complete kantoorinrichting. Wij verkopen alleen maar gebruikt meubilair. Het maakt niet uit aan wie we leveren, of het gaat om een overheidsinstelling of een ZZP'er of particulier, u bent bij ons altijd van harte welkom.

Naast de verkoop van kantoormeubilair, kunt u bij ons ook terecht voor de opkoop van inventarissen. Geheel zelfstandig verzorgen wij onder andere ontruiming van kantoren. Hiermee kunnen wij vervolgens ons assortiment weer aanvullen. Kijk voor meer informatie eens bij onze inkoopafdeling.

Aaldrik & Jeanna Pultrum, Eigenaren

 
M.V.O.

 

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. We zijn een onderneming gestart welke zich gestort heeft op het hergebruik en recycling van gebruikt kantoormeubilair. Wij streven ernaar een maatschappelijk verantwoorde onderneming te zijn. Dit houdt concreet in dat wij zoveel mogelijk bezig zijn met het opnieuw in de markt zetten van gebruikt kantoormeubilair en eigenlijk door er zo weinig mogelijk aan te doen: Wij proberen ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk kantoormeubilair ongebruikt achtergelaten wordt. Vaak is kantoormeubilair nog prima geschikt voor een tweede leven. Is het kantoormeubilair toch versleten? Dan zullen wij proberen het meubilair te reconditioneren, zodat het niet nodig is het kantoormeubilair weg te gooien. Blijkt reconditionering niet meer mogelijk? Pas dan gaan wij kijken naar de mogelijkheden om het kantoormeubilair te recyclen.

 

Sociaal maatschappelijke functie

 

Naast het milieu aspect bij maatschappelijk verantwoord ondernemen, hechten wij ook grote waarde aan onze sociaal maatschappelijke functie. Het recycleproces bij Goedkopekantoorinrichting.nl wordt grotendeels uitgevoerd door medewerkers met een arbeidshandicap. De werkzaamheden die zij verrichten zijn voornamelijk laden/lossen, schoonmaken, reparaties en demontage. Een positieve instelling staat bij ons centraal. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat al onze medewerkers plezier in het werk beleven en op positieve wijze een steentje bij te dragen aan de maatschappij en een duurzame samenleving.

 
 
Onze adres- en bedrijfsgegevens

 

Goedkopekantoorinrichting.nl
Een handelsnaam van Pultrum Kantoormeubilair VOF
Vegelinsweg 3A
8501 BA Joure

Telefoon: 088 - 229 20 20
E-mail:  info@goedkopekantoorinrichting.nl

KvK-nummer: 70939357
BTW-nummer: NL858518570B01
IBAN: NL16 RABO 0146 8675 64

Contact en openingstijden

 

We hebben service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Geen vraag is ons te gek en we zijn altijd voor u bereikbaar, ook 's avonds en in het weekend (per mail). Telefonisch kunt u ons binnen de openingstijden bereiken op 088-2292020 . Per e-mail kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier. Wilt u komen kijken buiten kantooruren? Een afspraak 's avonds of in het weekend behoort tot de mogelijkheden, dit is geen enkel probleem. Onze reguliere openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag: 8:00 t/m 17:00 uur
  • Zaterdag en zondag: Gesloten