Binnen 1 week geleverd
Verzending vanaf €35 per bestelling
Bestel als gast
Account
  • Account
  • Account aanmaken
Winkelwagen
12-04-2024
Meer voordeel voor terugkerende klanten

Klant zijn bij Goedkopekantoorinrichting.nl betekend naast goedkoop meubilair voor terugkerende klanten nog meer voordeel!

We vinden elke klant belangrijk en we zullen altijd ons uiterste best doen om elke klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Terugkerende klanten genieten van meer voordelen dan normaal. Nu zult u zich af vragen wat we daar mee bedoelen. Hiervoor is het handig om even wat voorbeelden uit de praktijk te geven.
Voorbeeld 1: Een klant van ons, heeft een bedrijf waar 24 uur per dag en 7 dagen per week gewerkt word. We weten dat ze slechts 1 dag kunnen reserveren om een afdeling op te knappen. Uiteraard hebben we gezegd hier rekening mee te houden. Echter lukt het onze leverancier niet om de bestelde goederen op tijd bij ons aan te leveren. Logistieke snelheid was het probleem voor de sluiting van de levering. Wat Goedkopekantoorinrichting.nl vervolgens besloot was een auto sturen van Joure naar Duitsland (een 600 km) om de goederen zelf op te halen. Dit gebeurd allemaal in de nacht van vrijdag op zaterdag. En op maandag wordt alles bij de klant geleverd en gemonteerd, zonder dat de klant weet wat er vooraf allemaal geregeld is geweest.

Voorbeeld 2: Een klant, een landelijke zorg instelling, heeft acuut te kort aan (flex-) werkplekken. Dit moet eigenlijk binnen een aantal dagen geregeld zijn. Natuurlijk hebben ze al een bepaalde inrichting en daar willen ze natuurlijk graag op aansluiten. De levertijd van de bureaubladen in de gewenste kleur was 4 weken. Goedkopekantoorinrichting.nl lost het als volgt op: we leveren binnen enkele dagen wat de klant nodig heeft, maar dan met tijdelijke bureaubladen. Op deze manier kan er direct gewerkt worden. Later als de bladen binnen zijn maken we opnieuw een afspraak om de bureaubladen even om te wisselen. Uiteraard zonder hiervoor extra kosten te rekenen.

Voorbeeld 3: Een school belt op om aan te geven dat 1 van hun leveranciers het schoolmeubilair niet op tijd levert. En vraagt ons of wij een oplossing hebben. Ook in dit geval maken we voor onze vaste klanten een uitzondering en leveren 45 tijdelijke tafels t.b.v. een computerruimte en maken m.b.v. losse frames en panelen 40 zitplaatsen in een ander lokaal zodat de lessen gewoon plaats kunnen vinden. Om even een idee te geven waar we het over hebben qua tijd. Op woensdagmiddag worden we gebeld door de school, op donderdag zijn we op locatie gaan kijken wat er nodig is en op vrijdagochtend worden de spullen geplaatst gezet zodat op maandag de lessen gewoon kunnen beginnen zoals gepland.

Voorbeeld 4: Een grote landelijke aannemer gaat samen werken met een andere partij. Voor deze partij hebben we reeds meerdere inrichtingen verzorgd. Doordat er nu twee partijen iets in te brengen hebben duurt het langer voordat er een besluit is genomen. Wij van Goedkopekantoorinrichting.nl weten wel wat de startdatum gaat zijn en ook hebben wij inzage in de levertijden van bepaalde producten. In dit geval hebben we niet gewacht totdat er een definitieve keuze is gemaakt of zelfs een getekende opdracht, maar wij hadden de spullen al enkele weken voordat er iets getekend was alles reeds besteld. Gevolg is dat indien we hadden gewacht op de getekende stukken, het pand 6 weken later dan gepland in gebruik kon worden genomen. Echter door onze actie was alles perfect op tijd klaar!

Kortom vaste klant zijn bij ons heeft voordelen. U heeft namelijk net een streepje voor en dat ga je merken!

Uw mail adres zal niet worden gepubliceerd. Gemarkeerde * velden zijn verplicht

Facebook Google LinkedIn Pinterest Twitter Buffer Digg Email Reddit StumbleUpon Tumblr VK Yummly Print