Binnen 1 week geleverd
Verzending vanaf €35 per bestelling
Bestel als gast
Account
  • Account
  • Account aanmaken
Winkelwagen
16-05-2016
Eerste blog

Welkom bij Goedkopekantoorinrichting.nl – Jouw bron voor gebruikte kantoorinrichting in Nederland

Leuk dat je ons eerste blog leest op Goedkopekantoorinrichting.nl! Met deze blog willen we onze (toekomstige) klanten een kijkje achter de schermen geven en op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van gebruikt kantoormeubilair en gebruikte kantoorinrichting in Nederland.

We hebben bewust gekozen voor een blog in plaats van een nieuwsbrief. Nieuwsbrieven kunnen als spam ervaren worden – en wij willen dat je zelf bepaalt wat je leest en wanneer. Sommige onderwerpen zijn voor de een interessanter dan voor de ander. Met deze blog hopen we voor iedereen waardevolle content te bieden, zonder opdringerig te zijn.

Wat kun je verwachten van onze blogs?

Ons doel is om regelmatig een nieuwe blog te plaatsen, bij voorkeur op maandag. [Edit: Door drukte plaatsen we nu alleen een blog wanneer we écht iets nieuws of bijzonders te melden hebben.]

We delen updates over nieuwe partijen gebruikt kantoormeubilair, inspirerende projecten met gebruikte kantoorinrichting uit Joure en bijzondere producten die extra aandacht verdienen. Ook geven we je graag een kijkje in onze samenwerking met goede doelen en vertellen we over de impact die dat heeft – voor de maatschappij én voor onze klanten.

Onze blogs blijven luchtig en informatief, zonder langdradig te worden. We willen het jou als lezer vooral makkelijk maken door de content overzichtelijk te verdelen in categorieën. Zo vind je snel wat voor jou interessant is.

Even voorstellen: het verhaal achter Goedkopekantoorinrichting.nl

Goedkopekantoorinrichting.nl bestaat inmiddels al enkele jaren. Drieënhalf jaar geleden startte mijn voormalig compagnon het bedrijf. In 2013 kwamen wij opnieuw in contact en besloten we samen verder te bouwen aan zijn initiatief. Hij richtte zich op de verkoop, terwijl ik me stortte op transport, logistiek en de dagelijkse organisatie.

We bleken een goede match en ons team groeide al snel. Eerst werkten we samen met ZZP’ers, later voegden we via een klant uit de zorgsector ook medewerkers toe vanuit dagbesteding en begeleid werk. Dit bleek een win-winsituatie: voor ons bedrijf én voor de betrokken mensen.

Het was geweldig om te zien hoe deze medewerkers groeiden in hun rol en echt onderdeel werden van het team. De sfeer binnen het bedrijf is informeel, energiek en positief – en dat merk je aan alles.

Nieuwe fase, zelfde missie

In 2015 besloot mijn compagnon, na een moeilijke periode, om het wat rustiger aan te doen. We hebben toen in goed overleg besloten ieder onze eigen weg te gaan. Sindsdien stuur ik het bedrijf zelfstandig aan, met dezelfde passie en overtuiging als altijd: hoogwaardige, betaalbare gebruikte kantoorinrichting, vanuit Joure geleverd door heel Nederland.

Kom gerust langs voor een kop koffie!

Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je onze collectie met eigen ogen bekijken of gewoon even kennismaken? Je bent van harte welkom in Joure! Een goede kop koffie staat altijd klaar.

Tot slot wil ik mijn voormalig compagnon, Niels Jorritsma, veel succes en plezier wensen in alles wat hij verder onderneemt.

Aaldrik Pultrum
Goedkopekantoorinrichting.nl – Voor duurzame, betaalbare en eerlijke gebruikte kantoorinrichting in Nederland

Facebook Google LinkedIn Pinterest Twitter Buffer Digg Email Reddit StumbleUpon Tumblr VK Yummly Print