Binnen 1 week geleverd
Verzending vanaf €35 per bestelling
Bestel als gast
Account
  • Account
  • Account aanmaken
Winkelwagen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat kan op een aantal verschillende manieren.

Via onze webshop, dit is de meest vrije manier van bestellen omdat u niet gebonden bent aan openingstijden en u rustig kunt shoppen en dingen uitzoeken. U plaatst de gewenste artikelen in het virtuele winkelwagentje. Vervolgens gaat u naar de afrekenpagina. Hier vult u alle benodigde gegevens in, maakt een keuze in de betaalmethode en de rest wijst zich vanzelf. U kunt desgewenst nog wat extra informatie kwijt over het gewenste levertijdstip of een bepaalde datum aangeven, we zullen dan ons best doen om u hierin zoveel mogelijk tegemoet te komen.

Via de telefoon, dit is de meest snelle manier om een bestelling te plaatsen, dit wordt vaak gedaan in combinatie met vragen over bepaalde producten. U geeft via de telefoon aan wat u wenst en wij verwerken dit in een factuur welke u per mail toe wordt gezonden en als u dan zorgt voor de betaling dan zorgen wij voor de rest. U kunt ons bereiken op 088 - 229 20 20 en als u dan optie 1 kiest dan volgt de rest vanzelf.

Via het online offerteformulier, diit is vooral voor grotere bestellingen handig. U vult dan eenvoudig uw gegevens in en wat u nodig heeft. Vervolgens gaan wij allemaal mooie spullen bij elkaar zoeken en stellen hier een offerte van samen. U krijgt deze dan toegezonden samen met linkjes naar de producten. U kunt dan eenvoudig deze elektronische offerte accepteren en dan regelen wij de rest!

Via de e-mail, dit werkt nagenoeg hetzelfde als hierboven beschreven alleen zet u dan alle gegevens in de mail en stuurt u de mail naar en daarna zorgen wij voor de rest. Mochten er vragen zijn dan nemen wij contact met u op.

Op offerte basis, vaak gebruikt voor de grotere projecten. Nadat u een afspraak met ons heeft gemaakt, hetzij bij ons of op uw locatie, stellen we uw pakket van eisen samen. Rekening houdend met uw budget en wensen qua kleur en uitstraling proberen we een zo goed mogelijk voorstel te doen door middel van een digitale offerte, vaak begeleid door een mail met hierin bijgesloten de linkjes naar de producten en eventuele foto's. De prijs die u van ons krijgt is inclusief montage en transport, geen verassingen achteraf. Mocht alles naar wens zijn dan kunt u de digitale offerte simpel accepteren door op de knop te drukken. Vervolgens zorgen wij in overeenstemming met u dat de goederen geplaatst worden op het met u afgesproken tijdstip en locatie. Dit gebeurd vooral bij grotere opdrachten. Mochten er zaken in de werkelijkheid anders zijn dan besproken, dan ontvangt u van ons vooraf een meer- of minderprijs en pas ná akkoord zullen we de zaken behandelen.

Door ons te bezoeken. U kunt na het maken van een afspraak of in ieder geval een aankondiging bij ons langskomen om het gebruikte kantoormeubilair te bekijken en uit te zoeken. Eén van onze medewerkers noteerd dan wat u graag wil kopen. U kunt daarna verder gaan met uw werkzaamheden terwijl wij de rest verzorgen. U krijgt de factuur per mail toegezonden en wij zorgen tevens dat uw spullen gereserveerd worden tot de dag van levering. Tip!: voor het kopen van een goede bureaustoel is het handig om langs te komen, op deze manier kunt u eenvoudig vele verschillende stoelen testen en even bekijken.